reprobus hazaért…

a készülődés és az Út viszontagságai

Pihenonap: Leon

Ma csak Leonig mentem. A tegnapi 33 utan borzaszto rovid volt a mai 12-14 km, de a labaim nem sajnaljak tulsagosan, foleg, hogy a 2 hete fajo jobb terdem melle, most a bal is csatlakozott, es ketten, hol felvaltva, hol egyszerre gyotornak.

Azert lett Leon a cel, mert gondoltam, hogy, ha mar ugyis atballagok rajta, akkor raszanom a napot es megtekintem a hiressegeit, de ugy nez ki csak a szallast tekintem meg es 1-2 boltot, hogy kajat szerezzek. Nem vallalom be a varosi gyaloglast, igy majd megkeresem a neten amit erdemes lett volna megneznem. A terdeim viszont ezt is hatarozottan ertekelik. A nehany ora plusz pihenes mar sokkal elviselhetobbe tette oket.

Leonban a kissebbik szallashelyet tamadtam meg, es teljesen elegedett vagyok vele. 8 agyas szobak (vagyis 4 emeletes agy), ingyen internet, hideg/meleg viz, csak epp konyhajuk nincsen, pedig az jo lenne.

4 hozzászólás»

  Jud wrote @

hát hellló, nem is tudtam, hogy itt vezetsz kis útinaplócskát:)

sokan vannak a francia úton?

jobban van azóta a térded?:)

  reprobus wrote @

jobban, sot: az elmult 4 napban valoban 30 folotti az atlagom 🙂

sokan vannak, es egyre gyorsabban kozeledek a hirhedt 100 km-s hatarhoz, ahonnan aztan meg tobben lesznek.

az meg tulzas, hogy utinaplo es az is, hogy vezetem… 🙂

  Jud wrote @

remélem, azért papíron leírsz néha ezt-azt , és utólag feltöltöd 🙂

  reprobus wrote @

inkabb abban remenykedj, hogy az emlekezetem jo, mert a naploiras nem az erossegem… 🙂


Hozzászólás